Thursday, November 26, 2009

What is the style?

Чела съм много за стила - думи на големи дизайнери, на актриси, на манекенки, на стилисти, на коафьори и на обикновени фризьори...Стилът бил това, стилът бил онова, хората се раждали със стил, хората изграждали стил...Днес се замислих какво е за мен стилът. Стилът това е майка ми. Майка ми винаги изглежда добре, винаги ухае добре и винаги сияе. А когато бях малка живеехме в комунизъм - не беше лесно да си различен, светъл, прекрасен..У дома имаше страхотни обувки, такива които и до днес търся, когато се прибера, за да проверя дали евентуално не могат да се поизлъскат, да скоча в тях и да дефилирам, както когато бях на девет - по цял ден се въртях пред огледалото нахлузила обувките и облечена в пола и сако или рокля поне три пъти по-големи от мен...Майка ми е човекът, който никога не ми даде съвет как да се обличам, но всеки неин тоалет, рокля и чифт обувки така са се отбелязали в съзнанието ми, че до ден днешен помня как съчетаваше материи и цветове тогава! В сегашно време е същата - винаги закъснява, защото и трябват три часа за да се приготви. И колкото всички да искаме да избягаме от родителите си като типаж - рано или късно се превръщаме в техни копия. В моя случай - благодаря мамо!

No comments:

Post a Comment