Saturday, March 27, 2010

Say : " ZARAAAAAAAAA"

Дааааам, Зараааааа.....прекрасно е да дишаш въздуха в Зара, още по-хубаво е да пазаруваш! Нямам фотоапарат, няма как да снимам :( за съжеление Глобул нещо не ми доставя MMS-ите към майла, ноооо ще се опитам да намеря начин да кача снимки на LBD - little black dress & прекрасни сини сандали на висок ток! Въпреки, че после си скъсахме нервите с Петър, защото престояхме 40 минути в паркинга на Serdika Mall. Учтивият човек на бариерата се опитваше бавно да ми обесни, че просто трябва да си платя престоя, а аз бързо и насечено му потретвах, че не мога, защото всички паркинг автомати в това луксозно учреждение ми казаха, че билетът ми е дефектен...дъъъълга и скучна история последва обесненията с този гигант на мисълта, отивам да търся USB кабел, който ще ми помогне да пренеса ценните снимки от телефона в компютъра....wish me luck :)

No comments:

Post a Comment