Saturday, January 9, 2010

Saturday Afternoon

С началото на Новата година за моя изненада страстта ми към пазаруването се завърна с пълна сила! Очарована от този факт в рамките на два дни инвестирах разумно в прекрасни черни боти на добър висок ток, които се оказаха доста удобни, маска за коса с маслини и крем за ръце с жасмин от Apivita, където продавачките бяха страшно отзивчиви и разбира се пънк рок дуско блуза от Mango, където има феноменални намаления и страхотни жилетки на много добри цени! После кафета, кафета, кафета с приятелки и накрая направихме лек завой към по-луксозните магазини, а именно - Trend Box & Kult. С изненада установих, че продавачките в Trend Box все още живеят в 90тте, когато те бяха надменни кралици, а ние клиентите - простолюдието...Жалко, това ми направи много лошо впечатление и дори се отказах да пробвам фантастичните велурени ботуши на Prada, които бяха на поносимо добра цена! И побързах да изляза вместо да им гледам киселите физиономии! За сметка на това в ЦУМ в магазина на Kult ме посрещнаха крайно симпатични млади хора, които ми взеха и телефона, за да ми изпратят sms, когато им пристигне новата колекция :) за жалост сега магазинът беше почти празен, явно доста девойки са ме изпреварили :))) Снимки на боти и блуза следват утре.

No comments:

Post a Comment